söndag 17 juni 2007

Det där med kärlek..

Asså jag har inte tänkt på det innan.
Eller jo det har jag..
Men hur som helst!
Jag tycker att det är konstigt med kärlek.
Folk gillar ju varandra och sånt, men det är så kul, och så intressant att två personer kan gilla varandra på samma gång. Asså att jag gillar han och han gillar mig.
Eller det är svårt att förklara, men det är knäppt, när det finns hela världen att älska så är det två personer som har fått den lylliga lotten att gilla precis varandra.
Det skulle ju lika gärna kunna vara så att han gillar hennes kompis eller nåt sånt.
Och det tycker jag är knäppt, att man kan matcha så. Eller liksom att man lyckas.
Jag tror ändå att man inte har så många krav på varandra, ibland verkar det som att man tar den som man vet har känslor för en själv, om ni fattar?

Eller det är liksom bara knäppt.
Om jag fortsätter skriva nu, så kommer jag säkert bara att upprepa det jag redan skrivit.
Men jag tycker ändå att det är knäppt!

Inga kommentarer: