söndag 24 juni 2007

En industriarbetares dagbok - 3

Sista dagen idag!
Ganska skönt om jag får säga det själv. Imorse, 06.00, var det hemskt att gå upp. Och då menar jag verkligen hemskt. Jag ville bara ligga kvar. Och nu när jag tänker på det två timmar senare så vill jag ha en säng. Och det är fort. Men nejdå...
A, Mario, fortsätter sitt mission om att para ihop mig och F. Inga kommentarer om hur det går - för tillfället sitter vi i varsin del av fabriken och msn:ar. Mycket till jobb liksom.
Men om en timma är det fikapaus, ffs!

Och just nu är det ju bilddagboken som gäller - men det är ju bara jag och F som är online typ! Det är inte så kul.
Antar att jag inte kommer att få göra något alls idag - som igår.
M och jag ska äta lunch på restaurang idag, det ska bli mycket gott och kul. Fast det kommer bli ett jävla tjöt på A om han får reda på det, så SSSCCHH...

Nej, jag tror att jag ska hämta mig ytterligare en kopp te nu faktiskt!

Inga kommentarer: