onsdag 20 juni 2007

Såå typiskt mig..

Det enda jag kan göra här på mitt sommarjobb är att surfa.
Det finns verkligen inget annat att göra. Men nu så funkar inte bilddagboken, och det är så jävla typiskt.
Det är 5½ timma kvar till jag slutar. Det går fort - OM BILDDAGBOKEN KAN FUNKA!
Jag blir så himla sur, det är cp. För några minuter sedan funkade inte ens internet.
Det är tillräckligt irriterande att jag sitter på en Windows 2000. Det funkar - men jävlar vad jobbigt det är. Jag fattar inte hur man frivilligt kan ha det.
Det är seriously något fel på bilddagboken - jag menar detta funkar ju. Men när jag söker på bilddagboken.se så blir det bara Search.

Jag funderar på att gå och hämta Metro eller något. Kan inte komma på vad jag kan göra i annat fall.

Ska jag berätta en hemlis?
Det finns en kille här på jobbet, som är sommarungdom precis som jag.
Och...
HAN SER UT SOM DARIN!

Inga kommentarer: