tisdag 26 juni 2007

Juuuustin (8)

Hur bra som helst!
Lite segt där i mitten, när han spelade gitarr och grejade, men i övrigt - great!
Han kommer få perfekta recensioner för detta... Oh nu måste jag gå in på Expressen och kolla bara för det (A)
Brb.

Han fick skitgrymma recensioner! Fast annat var inte direkt väntat.
Men det var så fräckt, det var så fräckt. Alltså det går inte och beskriva.
Och det bästa av allt? Det var att Timbaland kom, alltså jag blev helt till mig. Timbaland är liksom det bästa som finns. Den bästa som finns! Ingen kan mäta sig med Timbaland (okej. Justin är nära, mene.. nej Timbaland är bäst!)
Och liksom, det kommer ta år för mig att beskriva hela händelseförloppet, men för att göra en lång historia kort:
Jag och F sågs vid skylten typ tio i sju. Så gick vi och letade rätt på han som skulle släppa in oss, jag gick in med en Disney on Ice biljett btw, och gick in. Gick till McD och köpte en fanta utan is - och sedan var det bara att vänta! Först var det någon som sjöng, bra visserligen, men vete fan vem det är. Sedan kom Natascha Bedingfield - ooh - hon är grym!
Och sedan var det paus. Just det, vi hade ståplats, så vi stod i "crowden".
Hur som helst, det var paus. En lång paus. Justin började nog inte förrän kvart i nio (det stod 19.30 på biljetten, men inräknat förband och shit) Men det var jobbigt att vänta. Så kom han in och körde igång.
Typ i mitten kom Timbaland <33. Också tog Justin en paus och då körde Timbaland massa, lite Nelly Furtado, lite Kelly Clarkson och lite av hans egna låtar. MWHHAAA!
Också kom Justin tillbaka, körde klart med Sexy Back som avslut. Men det är ju självklart att han måste köra en låt till och han kom upp på scen igen och bad alla tända lampor/mobiler/tändare också tror jag han spelade All over again - igen. Haha.
Och sedan var det slut. Så sattes Bittersweet Symphony med The Verve på (ME LOVE) och det kändes som en film när jag gick ut.
Träffade K vid sektion L och åkte med henne och hennes bror hem!

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK F!

Inga kommentarer: