torsdag 14 juni 2007

Startskottet har gått!

Äntligen har jag tagit mig tid.
Igår såg jag det första avsnittet i säsong ett av Desperate Housewives.
Det var kanske inte bäst i början, men intrigerna startade redan innan intro-texterna var förbi.
Hej, jag älskar intriger!
Ikväll blir det ytterligare minst två avsnitt. Har jag bestämt mig för.
Det är ungefär 5 timmar kvar tills jag kan få åka hem ifrån mitt sommarjobb, men om en kvart är det lunchrast, och då går ju ungefär 60 minuter på det.
Perfekt liksom!

Det har kommit en chalmerist hit till Godsmottagningen, och hon kommer garanterat få göra det jag skulle gjort, så nu kan jag luta mig tillbaka och andas ut. Jag kan sitta här hela dagen.
Fast jag känner mig lite lat.
Fast jag vet att jag inte behöver göra nåt. Anledningen till att jag är här - det finns två - är att jag ska se hur de arbetar (titta på alltså) och att SKF ska göra reklam bland ungdomar. Kanske inte går hem hos mig, men whatever. What they don't know, cannot hurt them, som Gabrielle brukar tänka.
Haha, jag är verkligen besatt av Desperate Housewives!

Men jaaa.. Bilddagboken!

Inga kommentarer: