måndag 30 juli 2007

Jag har längtat så mycket!

.. och äntligen är du hemma igen!
En hel vecka utan dig, det har varit helt hemskt. Sorgligt ensamt.
Men inget mer sånt, för nu är du äntligen hemma igen.

Igår kom L och B hem. När B kom tog hon bussen till Lerum och jag och C gick ner till centrum och mötte henne. Sedan var vi hos oss en stund, satt vid datorn och låg i sängen och pratade. Helt sjukt mysigt, har saknat henne så hemskt mkt! Vi tog 21.40 bussen till Gråbo (usch vad jag donot like att hänga i GRÅBO, det var hemskt.) där vi skulle träffa Anna. Så vi gick hem till henne och gissa vad Annas syster hade fått!
- Gratisbiljetter till Way out west, livet är allt bra orättvist ibland!
Så gick vi och satte oss utanför bamba och pratade en stund. Jag tog 22.57 bussen tillbaka till Lerum, och där gick jag från centrum till Lidl, det var hemskt och ärligt talat trodde jag att jag skulle dö.
L kom och hämtade mig vid Lidl klockan 23.25.
Usch vad jag hade saknat honom, jag bara stannade upp mitt på övergångsstället och såg honom komma emot mig. Han är så bra.
Så åkte vi hem till honom och gosade ner oss i hans soffa och kollade på The Pink Panther. Det var iallafall det som var meningen...
Vid halv två blåste jag ut ljusen och vi gick och kollade i köket om det fanns något att äta. Men det fanns det inte så vi drack Coca Cola Zero, jag typ en klunk.
Sedan gick vi upp och myste och kollade på TV tills L, 03.20 insisterade på att han ville sova.
Vaknade igen typ 10 000 gånger av att det både var för varmt och för kallt. Mycket lyckat med ett täcke liksom. Klockan åtta vaknade vi ganska rejält och jag gick och borstade tänderna. Men vi somnade igen och vaknade 12.38, då vi bara låg och myste till 14.30.
Sedan hade Ls superföräldrar dukat upp frukost, ungefär halv fyra, till oss framför TV'n så vi såg två avsnitt av Malcolm.

Inga kommentarer: