lördag 28 juli 2007

Jag skulle så lätt..

Jag är nog så förälskad man kan vara.
.. men jag vill inte berätta det för dig, då får du mer övertag än det du redan har.

Jag lovade L att fylla på min mobil igår, men jag orkade inte ta mig ut. Så jag kände mig tvungen att göra det idag, tvungen kanske inte är rätt ord - jag ville ju själv. Men det drev mig i alla fall.
Hur som helst. Det regnade ganska fett när jag gick, och mina byxor räknades inte i den torra gruppen när jag kom innan för dörren igen. Mina skor var ju ganska så blöta dem också. Ballerina - good choice ffs.
Men jag fick mitt kort, och lite godis, är nöjd med mig själv.

Aja, sedan dess har jag legat i min säng och tittat på South Park:
+ Mr Garrisons new fancy vagina
+ The passion of the Jew
+ Die Hippie, Die.

Har Stanley's Cup också, men orkade inte titta på det igen ^^
Ska fixa ner några till avsnitt. Nu orkar jag inte skriva mer.

Inga kommentarer: