fredag 27 juli 2007

Tidsfördriv ?

Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har bara inte haft tid/orkat.
Sorry, sorry kära läsare ^^

Hur som helst. Jag ska berätta lite:
Jag är lite småsjuk för tillfället, men jag känner mig bättre pga all fläderblomssaft som jag har druckit. Visste inte att det hjälpte, men det känns som den gör det.
Jaja. Idag har jag suttit och kollat på South Park marathonet som gick på Canal + Film 2. YAAYY, säger jag bara!
South Park är såå jävla roligt!
Dessa såg jag:
Miss Teacher bangs a boy. (Ike har ett förhållande med sin lärarinna)
Go God, Go (dubbelavsnitt). (Eric väntar på Nintendo Wii och fryser ner sig själv)
Stanley's cup. (Stan måste träna ett knattelag för att betala sina skulder, 'Mighty Ducks')
Hell On Earth 2006 (Satan ska ha ett Halloween party i L.A, 'My sweet 16')

Jag började gråta på Stanley's Cup avsnittet för att Nelson hade cancer, och det var så himla synd om honom. Usch!
GRÄT DU PÅ SOUTH PARK?!

Det är fem avsnitt, tycker jag var ganska bra som såg på dem. Jag typ älskar South Park om jag ska vara ärlig.
Aja. Just nu är mitt tidsfördriv att sitta och kolla igenom hela almanackan för att se vilka namn jag skulle kunna döpa mina barn till. De får en kvadrat runt sig, de jag känner som har namnsdag får ett streck under sig. Och vissa speciella får ett hjärta :)
Jag lyssnar dessutom på PCD, Pussycat Dolls album. Shit vad jag älskar det. Men min dator går så grymt segt för tillfället, håller på att ladda ner lite filmer:
+ Walk the line
+ The Notebook
+ The girl next door
+ Remember the titans
+ Rosa The Movie
+ Beck (och nåt med Japan)
+ Shanghai Knights
+ Dreamgirls
+ Hot Fuzz

Men jag kör en i taget, och just nu är det Walk the line, 26,9%, 43/65 kB/s. Jag blir sur!
Funderar nästan på att sätta igång någon annan istället, den har stått på i typ 60 min. Mene, jag står ut. Jag är uthärdig. UTHÄÄRDIG. Tålamod var det, ja.

Dagens låt:
Pussycat Dolls - Flirt
<33 på den alltså.

Saknar dig, L!

Inga kommentarer: