onsdag 31 oktober 2007

Onsdag / Give me Sverige

Jag hatar thailändsk mat just nu - sorry, men that's it.
Usch. Idag åt vi på H.C Andersens restaurang på en slingrig gata till höger om huvudgatan (om man tänker att man inte kommer från hamnen).
Jag åt spareribs, det var huuur gott som helst tyckte jag! Starkt visserligen, men men.
Sedan solade jag, men i och med att jag solade så mkt igår - brände rumpan - så kunde jag bara sola framsidan.
Jag köpte också några småsaker, en kjol och ett litet paket åt Ludde.
Sedan regnade det. Men jag gick på stranden så fort solen var framme igen, och plockade snäckor, det var jätte mysigt. Gick liksom bara för mig själv och funderade och tittade ut över vattnet - helt turkost.
Och i brist på annat lekte jag i poolen med F&H. En person gömde ett munstycke till ett cyklop och sedan skulle de andra snorkla omkring i poolen (!) och leta efter det. Det var roligt faktiskt.
Jag började läsa en ny bok också (SAKNAR STIEG LARSSON!) - Nu ska jag sjunga dig milda sånger. Hittills är den sämre än sämst.

Puss puss

Inga kommentarer: