torsdag 25 oktober 2007

Onsdag / Jag hatar att flyga.

Det var en mardrom, jag hatar verkligen att flyga. Jag var inte sa radd, men liksom, man kan fan inte sova, det ar acklig mat och man far ont i rumpan.
Men jag klarade mig.
Fast det var ju lite turbulens, inte bara i luften. Pa Landvetter hade finnarna glomt att tanka planet sa vi gjorde en usvang nar vi skulle lyfta istallet for att gora just det - lyfta. Sa tankade vi. Problemet var att nar vi kom till Helsingfors hade vi typ 35 minuter pa oss, men tankningen pa Landvetter orsakade ett problem - fran och med da hade vi inga minuter ALLS att byta plan. Men som tur var sa vantade det dar Bangkok planet pa oss (tur for dem).
Maten var ganska god, typ spagetti, sotsur sas och kyckling. Med Cola da forstas.
Sedan var onsdagen helt enkelt over.

Inga kommentarer: