lördag 3 november 2007

Lordag / En kackerlacka

Idag har jag inte gjort mkt alls, klockan är visserligen bara tio i tre, men ändå. Vi har precis varit på restaurang och ätit lunch, jag testade Green Curry idag, lite speciellt men gott. Turligt nog inte så starkt som gårdagens middag iaf. Hmm. Mamma är sjuk också btw. Hon typ åt nån sallad, och den var inte så bra för henne.. hon är magsjuk eller något.
Jag typ går och hoppas att någon ska dö så att vi får åka hem tidigare, men nu är det ju faktiskt inte speciellt lång tid kvar. Imorgon vid lunch åker vi till Bangkok och där finns det förhoppningsvis mkt att göra.
Idag är sista dagen i solen, men den är mestadels bakom molnen. Jag solade lite ändå, typ satte betyg på alla låtar på min iPod, i brist på annat att göra. Sedan har jag pluggat. Har nästan gjort klart mitt arbete. Men jag misstänker att det kommer bli massor att göra när jag kommer hem, typ korta ner det och sånt - jag har skrivit 12 sidor för hand, och det får högst vara 4 dataskrivna, och då måste man ha bilder.
Men whatever, jag är bra, jag klarar det.
Nu har jag inte mkt mer att berätta.. tänkte gå tillbaka till hotellet och ta en dusch... ELLER JO JAG HAR NÅT ATT BERÄTTA!
Imorse var det en kackerlacka på toaletten. Jag dödade den (H) Först sprayade jag den med mousse, och sedan med hårspray. H tyckte jag var osmart för han säger att de sänder ut nåt medel som gör att andra kackerlackor kommer dit och ska hjälpa den döende kackerlackan. Haha. Jag tog bara ut den och la den i ett hål i ett träd. Kunde ju spolat ner den iofs.
Aja.. jag har fått myggbett, typ tre st. Jag hatar myggor. Usch.
Vi har diskuterat hur svårt det är att ha sex på en flygplanstoalett, C tycker att de som är med i 10 000-metersklubben är superbra som kan få plats. Jag tkr det verkar ganska enkelt, vi har ju så många olika sätt så vi skulle nog klara av det. F fattar inte varför det heter 10000-metersklubben "Man flyger väl mkt högre än 10 000 meter?".
Jag känner att jag i brist på information bara sitter och pladdrar.
Hmm. H börjar bli trött på Ls namn, han tkr L ska byta namn. Jag har tydligen sagt det för många gånger nu, och som han säger "Säger hon inte L i ena meningen så säger hon det två gånger i nästa".
Bara för att jag älskar L?
Aja..

Inga kommentarer: