måndag 25 februari 2008

Ett nytt försök.

Jag har ringt Isabella säkert 20 gånger i helgen. Jag fattar ju att hon är upptagen, men vi hade ju bestämt. Säger jag med gnällig röst.
Jaja, jag försöker igen om en stund.
Hur som helst. Mitt städande har bara fört med sig ännu mer städande, jag skyfflade nämligen bara in allt i garderoben. Inte så konstigt att jag aldrig hittar mina kläder.
Hur som helst. Jag har övat en del på Bangladesh diskussionen, skrivit lite minnesanteckningar (BOORING) och så.
Verkar som att vi har gäster. Min mamma har blivit hemmafru på halvtid.
Jag öppnade mitt lönekuvert förut också. Jag fick mer än jag hade räknat med, så jag är glad. Fast inte lika mycket som jag vill ha!



Idag inför skolan: Burberry scarf, G-star jeans & 365 Sunshine tröja.

4 kommentarer:

Sofia sa...

älska scarfen!! <3

Sofia sa...

åhh. btw, jag fick värsta rushen för att städa nu!! vet inte varför.. frågan är om jag ska städa eller plugga matte ? ^^ hahah <3

Anonym sa...

vrf ska du ringa henne

Sanna sa...

intervju typ.