måndag 25 februari 2008

BLÄÄÄÄ!

Okej, morgonen började hyfsat bra, om man bortser från att jag inte fick ha min sovmorgon. Fast jag ser det från den ljusa sidan; jag hann ju med massa nu på morgonen.
Hur som helst, vi har ju som sagt gäster. Mamma och gästerna är ute och går, det är två kvinnor som precis fått barn, och min mamma då.
Mamma säger att jag kan ta lite av hennes fisksoppa till lunch. Åh ja, tänker jag, gud vad gott. Jag gillar fisk och mammas fisksoppa.
När jag kommer ner i köket trampar jag i något. Och vad är det?
En av de nyfödda bebisarna har spytt och ingen har torkat upp det.
FYYY FAAAAAAN!

Det är sådant som gör att man hatar barn ibland. De är jättesöta också. Men vafan.
USCH. Så jag zick-zackade genom köket, tänker fan inte torka upp det.
Och vad händer? Jo, min mamma har haft i typ konstgjorda jätteräkor i soppan som smakar gummi, torsken smakar gräs och mossa och laxen har hon kokt sönder.
Fan. Det var ju inget som var bra ):
Nu ska jag testa att ringa Isabella igen, thank god om hon svarar.

3 kommentarer:

Sofia sa...

haha. usch för fisksoppa , mumma för barn! :D jag vill ha barn ! xD (a) blondinbella. lycka till :)

Sanna sa...

Haha, men jag gillar fisksoppa. Men jag gillar inte barn för tillfället. Fast jag vill ju ha det i framtiden typ.

Anonym sa...

va äckligt