lördag 23 februari 2008

Martini.

Jag var med M idag.
Vi hade tänkt bubbla i simhallen hela kvällen, bara prata liksom.
Men det stängde 6 och vi var inte där förrän halv, så ingen ide liksom.
Så vi gick hem till mig, hon provade halva min garderob och fick ett par bhar av mig. Generousity.
Så fixade jag i ordning henne, hon skulle till ett födelsedagsbarn nedanför backen.
Vi tog med oss en Chardonnay i födelsedagspresent till honom.
Jag var där i en kvart ungefär, skulle till L.
Väl hos honom såg vi melodifestivalen och så såg vi The day after tomorrow. Toppenfilm måste jag säga. Och jag älskar hemmakvällar.

Lillebror fyller år idag - tonåring.
Grattis.

5 kommentarer:

Anonym sa...

LaLaLaLaLaLa jag gillar din blogg.

Sanna sa...

Åh tack så hemskt mycket, anonym!

Anonym sa...

Min systerson fyller också år idag :D Grattis till dem.. :P

Anonym sa...

grattis till lillebrossan då

Sanna sa...

Tack så mycket anonym, ja ofc Sofie ;D