tisdag 11 mars 2008

Innelista

Men vissa saker är bra.

> Gossip Girl.
Jag kan inte sluta, kan inte sluta. Jag älskar Gossip Girl! Mer än allt.

> Youtube.com.
Det roligaste som finns - en tråkig dag - är att sitta och surfa på denna geniala sidan. Dessutom berättade C att en i hennes klass hade gjort en om Hulan, the ghetto of lerum typ. Helt klockrent. Men de hade fått mordhot så de la ner den.

> PSP.
Jag kan vara vart som helst, när som helst, hur som helst och se på vad jag vill. Grey's Anatomy håller jag precis på att konvertera till MP4 så att jag kan lägga dem på PSP:et och ta ett varmt bad och njuta av Grey's.

> Hemmakvällar.
Så skönt. Bara slappa.

> Pengar.
Vem gillar inte pengar typ. Jag gillar det i alla fall.

> Folk som kommenterar min blogg.
En stor eloge till er!

> deviantart.com.
Det är där man hittar alla bilder, alla penslar och allt annat.

> Grey's Anatomy.
Jag bara älskar det, det går inte att beskriva med ord.

> Vår.
Då man börjar se blommor komma upp ur den frusna marken, solen tittar fram och man behöver inte ha den himla stora dunjackan längre.

> Min kärlek.
Han är bäst helt enkelt!

> Te utan tillbehör.
Varför socker, Varför mjölk, Varför honung?

> Simpsons.
Gör mig alltid glad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Greys Anatomy och Gossip Girl är bara så bäst <3

Sanna sa...

Ja sååå hemskt bra ;D

Anonym sa...

jag tycker typ pricis som dig

Sanna sa...

okej ;P ah, jag har bra smak ^^